A/B testování aneb jak experimentovat s Reels

A/B testování aneb jak experimentovat s Reels

insights

insights

Experimentování je tajným kořením úspěchu na sociálních sítích. Proč? Díky úplně novým A/B testovacím funkcím pro tvorbu Reels videí.

→ Nyní můžete sdílet čtyři různé verze každého Reelu s alternativními titulky a/nebo miniaturami obrázků. Tyto varianty jsou následně distribuovány podskupině vašeho původního publika. Po 30 minutách je vybrán vítěz na základě toho, která verze zaznamenala největší zapojení.

Zdroj: Social Media Today

Následně budete mít k dispozici kompletní výsledky testu, abyste viděli, jaká kreativa funguje a co naopak není vhodné dále používat.

Toto je skvělé hned z několika důvodů:

  • praktická využitelnost
  • proměňuje testování a experimentování s obsahem v takovou malou soutěž

A jaký je závěr? Naučit se, co vaše publikum NECHCE, má stejnou hodnotu jako pochopit, co vaše publikum CHCE. 🧠

Baví tě sledovat novinky ze světa designu a marketingu?

Sleduj nás na Instagramu, kde sdílíme inspiraci, know-how a zajímavé tipy!